Szklarska Poręba: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPOTOWYCH WRAZ Z ZAPLECZEM
SANITARNO - SZATNIOWYM W RAMACH PROGRAMU - MOJE BOISKO ORLIK 2012 PRZY UL.
OKRZEI W SZKLARSKIEJ PORĘBIE
Numer ogłoszenia: 72633 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba
, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075
7547712, faks 075 7547724.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOMPLEKSU BOISK SPOTOWYCH
WRAZ Z ZAPLECZEM SANITARNO - SZATNIOWYM W RAMACH PROGRAMU - MOJE BOISKO ORLIK
2012 PRZY UL. OKRZEI W SZKLARSKIEJ PORĘBIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia:
I.Zakres inwestycji obejmuje budowę: -boiska do piłki nożnej o
nawierzchni z trawy syntetycznej; -boiska wielofunkcyjnego do siatkówki i
koszykówki o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej; -budynku zaplecza
sanitarno-szatniowego budowanego w technologii tradycyjnej; -ciągów
komunikacyjnych tj. drogi dojazdowej z drogi publicznej do zespołu boisk, dróg
dojazdowych do poszczególnych boisk, ciągów - dojść i ścieżek dla pieszych i
placu przy zapleczu; -oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją
odgromową; -ogrodzenia terenu z bramami wjazdowymi i furtami wejściowymi;
-przyłączy infrastruktury technicznej - podziemnej, tj. przyłącze wodno -
kanalizacyjne i energetyczne; -przebudowę kolizyjnych kanałów: deszczowego i
sanitarnego -sieci kanalizacji deszczowej do odprowadzenia wód opadowych i
roztopowych z siecią drenarską odwodnienia nawierzchni
boisk sportowych. Projektowana lokalizacja oraz wymagania co do konfiguracji
terenu pod boiska wymaga przeprowadzenia robót ziemnych makroniwelacyjnych,
które będą polegać na:zdjęciu ziemi urodzajnej;wykonaniu wykopów i nasypów ( przekroje
poprzeczne boisk odcinkowe );wykonaniu pod poszczególne
boiska platform terenowych o podstawowych poziomach - rzędnych geodezyjnych:
651,00 dla boiska do piłki nożnej; 647,50 dla boiska wielofunkcyjnego; 645,90
poziom posadowienia parteru budynku zaplecza. Zdjęty humus - do
zagospodarowania przy robotach wykończeniowych - plantowaniu i humusowaniu skarp oraz terenów płaskich. Grunt z wykopów -
do wykorzystania do budowy nasypów poza górną warstwą ( 0,50 m), którą należy
wykonać z gruntów niewysadzinowych jako warstwę mrozoochronną.
II.Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu działki: -
boisko o nawierzchni z trawy syntetycznej 1860,00 m2; - boisko o nawierzchni
poliuretanowej 613,10 m2; - drogi dojazdowe, place, chodniki o nawierzchni z
kostki betonowej brukowej 312,01 m2; - drogi dojazdowe, dojścia, ścieżki o
nawierzchni mineralnej HanseGrand 322,67 m2; -
powierzchnia zabudowy budynkiem zaplecza 66,50 m2; - powierzchnia zieleni ( trawniki ) 3285,00 m2; Razem przebudowie podlega ( w
zakresie opracowania ) 6520,00 m2
III. Do niżej wymienionego zakresu i rozwiązań
technicznych obowiązuje bezwzględny zakaz (Ministerstwa Sportu i Turystyki ) wprowadzania jakichkolwiek zmian. Ilekroć występować będzie
jakakolwiek rozbieżność zapisów ( poza ich uszczegółowieniem) w innych
dokumentach stanowiących załączniki do dokumentacji przetargowej -ważne są zapisy ,dla tej części zakresu i rozwiązań technicznych ,
zawarte w niniejszym ogłoszeniu.
1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m
o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m).
- podbudowa
przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej :sztuczna trawa wg Wariantu
I: Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy
zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) 1- typ włókna: monofil 2- skład chemiczny
włókna: polietylen 3- ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4- gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 Nawierzchnia syntetyczna typu
sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w
dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do
SIWZ)
- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie
elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami
określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z
dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do
SIWZ)
-wyposażenie: bramki
aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki ; siatki do
bramek - 2 sztuki.
2. Budowa boiska
wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry
15,1 x 28,1 m)
- podbudowa
przepuszczalna
- nawierzchnia boiska
wielofunkcyjnego: nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i
technologii układania określonej w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do
SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ) Zamawiający przyjął ułożenie nawierzchni wg
technologii typu EPDM : nawierzchnia gładka,
przepuszczalna dla wody ,na podbudowie elastycznej typu ET ( grub. 30mm),
wykonana dwuwarstwowo. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa
wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. Wszystkie elementy zgodne z
właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do
SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
- wyposażenie do
piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki , tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm
- 2 sztuki, mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki , konstrukcja do
koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
-wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki,
aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki, siatka do
siatkówki - 1 sztuka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0,
45.23.24.51-8, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest
zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 35.000 PLN ( słownie:
trzydzieści pięć tysięcy złotych) . Wadium może być
wniesione w następujących formach:pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w
formie gwarancji , gwarancja powinna być sporządzona
zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę
dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj.
Miasto Szklarska Poręba), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej
udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib; określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją;kwotę
gwarancji; termin ważności gwarancji; zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego
zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego
zawierające oświadczenie, iż wykonawca , którego ofertę wybrano:odmówił
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy .
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie - na rachunek
Zamawiającego, otwarty w PLN . Wadium wnoszone w
innej, niż -pieniądz- dopuszczonej przez Zamawiającego formie /formach
wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym , w takim
przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Skarbnika Miasta lub
upoważnionego przez niego pracownika. Wadium należy wnieść przed upływem
terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w -pieniądzu- za pomocą
przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy bank
prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed
upływem terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3
Ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie
zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane
odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot niniejszego zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym : -przynajmniej jedno boisko do piłki nożnej lub innych
gier otwartych z murawą z trawy syntetycznej o wartości przewyższającej kwotę
300.000 zł. brutto. oraz -przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o
nawierzchni syntetycznej -poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę
300.000 zł. brutto. b) mają do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem
i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub
posiadają zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca
wraz z ofertą jest zobowiązany do przedstawienia osób pełniących poniżej
wymienione funkcje, i które muszą spełniać następujące warunki: 0soba
proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIKA BUDOWY = minimalna liczba osób : jedna (1) , minimalne kwalifikacje: posiadanie
ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń , minimalne doświadczenie zawodowe: co
najmniej 24 miesięcy na stanowisku kierownika budowy branży budowlanej lub
kierownika robót branży drogowej, pełnienie funkcji kierownika budowy nad co
najmniej jedną(1) budową obiektów sportowych , w tym nad realizacją boiska
piłkarskiego o murawie typu sztuczna trawa i boiska o nawierzchni poliuretanowej.
Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość
miesięcy przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji wyżej
wymienionych robót . Do doświadczenia zawodowego na
stanowisku kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na
innych budowach w tym samym czasie. Przez wymagany staż pracy należy rozumieć
okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o
niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Wymieniona osoba do pełnienia funkcji
Kierownika Budowy musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami
zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w
specjalności jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, - posiadać dokument
potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. 0soba
proponowana do pełnienia funkcji KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH= minimalna liczba
osób : jedna (1), minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień
budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez
ograniczeń- w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i
kanalizacyjnych, minimalne doświadczenie zawodowe: 24 miesięcy na stanowisku
kierownika robót branży sanitarnej. Przez wymagane minimalne doświadczenie
zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku
jak proponowane, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego
na stanowisku kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby
na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne
roboty branży sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub
przebudowie lub remoncie sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych. Wymieniona
osoba do pełnienia funkcji kierownika robót musi: - posiadać uprawnienia
budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności jak wyżej lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument potwierdzający przynależność
do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień
otwarcia ofert. 0soba proponowana do pełnienia funkcji
KIEROWNIKA ROBOT ELEKTRYCZNYCH= minimalna liczba osób : jedna (1), minimalne
kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń -w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, minimalne
doświadczenie zawodowe: 36 miesięcy na stanowisku kierownika robót branży
elektrycznej lub elektroenergetycznej, w tym pełnienia funkcji kierownika robót
nad minimum jedną (1) realizacją oświetlenia ulicznego. Przez wymagane
minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy
przepracowanych na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót.
Do doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót nie sumuje się
okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez podobne roboty branży rozumie się prace
polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie instalacji oświetlenia ulicznego . Wymieniona osoba do pełnienia funkcji kierownika
robót musi: - posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z
ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane w specjalności
jak wyżej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów - posiadać dokument
potwierdzający przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów
Budownictwa, z datą ważności na dzień otwarcia ofert. 3) znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej, w tym kontraktowej do kwoty stanowiącej co najmniej
równowartość oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4
) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.
1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych
dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej
wymienione warunki.
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWYCH
: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór
stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. [W przypadku wspólnego
ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w_w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców
składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim
wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez
upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną]. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca
posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega
wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych winien
załączyć do oferty : 1) aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony
przedmiotowy dokument dla każdego z nich. 2) aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy
dokument dla każdego z nich. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez
Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i
doświadczenia winien załączyć do oferty: W przypadku wspólnego ubiegania się
dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia - oceniany będzie ich
łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie . 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym przynajmniej jedno
boisko do piłki nożnej lub innych gier otwartych z murawą z trawy syntetycznej
o wartości przewyższającej kwotę 300.000 zł. brutto oraz przynajmniej jedno boisko do gier zespołowych o
nawierzchni syntetycznej poliuretanowej o wartości przewyższającej kwotę
300.000 zł. brutto, z
podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi
Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty
(protokoły odbioru, referencje ,itp)
potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty
potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej , instalacyjnej - w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej -w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą
izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków
właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 3. W celu
potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez
Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia winien załączyć do oferty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. [Przy składaniu
ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej]. PRZEDMIOTOWYCH : 1. W celu
potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym
przez Zamawiającego winien dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące
nawierzchni poliuretanowej: 1)certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN
14877:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub
wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej
nawierzchni np. Labosport
lub dokument równoważny; 2) kartę techniczną oferowanej nawierzchni
potwierdzoną przez jej producenta; 3)atest PZH dla oferowanej nawierzchni;
4)autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta na tą nawierzchnię. B.Dokumenty dotyczące
nawierzchni z trawy syntetycznej: 1)raport z badań przeprowadzonych przez
laboratorium (Labosport lub ISA-Sport
lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający
zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com); 2)certyfikat lub deklarację
zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008 lub aprobatę techniczną ITB lub
rekomendację techniczną ITB lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium
potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd
lub dokument równoważny; 3) kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną
przez jej producenta; 4) atest PZH dla oferowanej nawierzchni; 5) autoryzację
producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez
producenta na tą nawierzchnię..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szklarskaporeba.pl zakładka:BIP- zamówienia
publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w
wersji elektronicznej - ze strony internetowej w wersji papierowej
u Zamawiąjacego-po uprzednim zgłoszeniu
zapotrzebowania ( faks:075 7547724) i pokryciu kosztów wykonania jej
powielenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009
r. godzina 09:00,
miejsce: Urząd Miasta Szklarska Poręba , ul
. M. Buczka 2 , 58-580 Szklarska Poręba lub osobiście - w Biurze Obsługi
Interesantów- parter ( adres j. w.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące
finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Zadanie realizowane w ramach Programu Ministerstwa Sportu i
Turystyki - Moje boisko-ORLIK 2012 - II edycja.